fredag 9 september 2011

Tjockchocken

Sen jag flyttade till Märsta har det kommit ett par. Just det. Tjockchockar. Igår skulle jag beställa kläder eftersom jag inte har NÅNTING att sätta på mig.Ska ju ner på jobbet idag och det är total klädkris. Tänkte att jag skulle måtta för en gångs skull, eftersom jag aldrig riktigt vet vilken stlk jag har. Det skulle jag aldrig gjort. Chocken var total. Jag var tvungen att gå och sätta mig ned och bara stirra en stund. Inga kläder vart det beställda heller.

Så nu är det bot och bättring. Fogarna håller ihop så pass bra nu att det inte finns några ursäkter. Mitt första tjockprojekt ska därför bli att vandra Hälsans stig. Finns några slingor att upptäcka. Sen blir det varje gata i Märsta. Sen får vi se.

Nu ska jag ta och ringa Cirkus Scott och kolla om de har några tält över.




1 kommentar:

  1. Gud så hemskt det är när man liksom får ett slag i både magen och ansiktet när man inser VIDDEN av hur stor man blivit! Jag trodde inte ens att jag kunde bli så här stor,men jag försöker att inte tycka synd om mig själv alltför mycket, köper en massa snygga kläder(för dom finns, tro mig) och funderar ut trix och knep hur jag ska hålla mig från maten(för dom behövs, tro mig)endast hjärnans råstyrka fungerar ej.

    SvaraRadera