fredag 9 september 2011

The night

Det gick fint. Hon vaknade vid två och åt och var lite förvirrad över vart hon var någonstans och genast supernyfiken och lite väl vaken. Hade inte ens ro att äta hela flaskan. Men, hon somnade om utan ett pip.

Det var värre för morsan och farsan tror jag. Håkan och jag sov tätt, tätt och han brukar klaga på att jag prejar ut honom. Omvända roller denna natt. Jag vet inte hur många gånger jag vaknade, men jag hade skitsvårt att somna om efter nattmaten. Sög till i magen vid minsta lilla ljud. Ha ha. Precis när man äntligen sover bra liksom. Då börjar vi om.

Det vart däremot lite livat nu vid morgonluren. Jisses. Genomsvett och grinfärdig. Tur att det bara tog 30 min. Annars hade jag nog caveat. Fortsättning följer.

Vi har byggt upp lite mjuka härliga kanter med filtar. De vanliga spjälskydden är ju direkt värdelösa. 
Finns en tjej som syr jättefina tjocka skydd. Fnular på att beställa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar