onsdag 21 september 2011

Saker jag redan hunnit störa mig på idag

1. djungelns lag på blocket, den vagn vi paxat och skulle kolla på idag var såld i morse.

2. uttrycket "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder", denna hurtiga gamla skitdevis är direkt felaktig, det är klart det finns dåligt väder, annars skulle det inte finnas bra väder och de som inte håller med kan ju fundera på om de vill ha regn 365 dagar om året. för det vill inte jag. hence, det finns dåligt väder.

3. att mina fötter är av sådan skitkvalitet att jag får skavsår av redan väl ingångna skor - hur faan är det möjligt?

4. att min dotter väcks av/får svårt att somna om när jag talar i telefon på promenad. är annars ett jättebra tillfälle att ringa runt och hålla kontakten med folk. men ack nej, funka inte idag heller.

5. att det inte finns barnvagnsvänliga toaletter mitt i bostadsområden där jag väljer att ta mina morgonpromenader och alltid blir kissnödig eftersom jag envisas med att dricka sju liter kaffe på morgonkvisten.



Ja, men ni ser ju hur jävla sur jag är. Vindrutetorkare tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar