söndag 4 september 2011

Tillbakablick

Idag har jag pyjamasdag, slödag, degdag. Håkan och Ava ska till stugan, de ska ha lite kvalitetstid bara dom två. Jag hade storartade planer att ta mig till söder och hänga där och träffa folk. Men jag vill bara ta det piano. Så jag blir hemma själv. Reflekterar. Ser tillbaka. 


En hal och härlig vinterpromenad vid Steninge slott, ungefär en månad innan nedkomst. 

Magen tre veckor innan. 

Sista bilden på magen (förutom på förlossningen) är tagen hos fam Hedman, 
detta är fredag eftermiddag och vattnet går söndagnatt. 




Fötterna ungefär två veckor innan förlossningen.  

 Fötterna 1,5 vecka efter förlossningen (ja, det vart värre). 







 Alldeles precis ny. 




 Första turen till Sunnis 1 mån gammal.  Mitt hår klipptes och slingades dagen innan vattnet gick. 

 Första mötet med kusinerna. 

 Linslus redan från födseln, här ca 1,5 mån 

                                               Lipa betyder kärlek.                                           Första gången i stugan i maj.  
                                                80 års kalas i Rundvik påsk.    


Liten och fundersam snart 3 mån. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar