tisdag 13 september 2011

Målbilder

Det är viktigt med mål, delmål och målbilder. Det är viktigt att ha realistiska mål också, så de blir motiverande. Därför tänker jag inte använda smaljeansen från åttan.Eller mina smalbilder från Thailand 2001 (då tyckte jag för övrigt också att jag var lite tjock).  Jag menar let´'s face it. Det är en svunnen tid.


Men den här klänningen köpte jag till en födelsedagsfest för snart tre år sedan. Inte alltför långt borta i tid. Helt rimligt. Jag var skitsnygg. Så snygg att Håkan nästan ramlade ur bakissoffan när jag kom förbi för att hämta en flaska sprit. Vilken stlk jag har nu törs jag inte ens skriva, men jag kan säga att jag har mammajeansen på mig idag. Nu ska klänningen upp på väggen vid sängen som en daglig reminder.

Om ett år ska den passa igen.










1 kommentar: