torsdag 29 september 2011

Dagens toppnoteringar

Avas Topp Tre

1. Att få gunga. Ren och skär glädje när hon inser vad som är på gång.














2. Att sitta i mammas famn och suga på en apelsinbit.


3. Att klämma och känna och smaka på citron, potatis och apelsiner.
















Mina Topp Tre

1. Att Ava hade ro att sitta stilla i min famn och mysa en lång stund.
2. Kladdkaka & kaffe med en god vän efter en god middag och ett gott vin.
3. Att min storebror har kommit på besök från norr.



(Eftersom jag inte lyckats tagit bilder på något annat än Ava idag får ni en till) (layouten är psyko och jag orkar inget mer, nu får bild och text hoppa vart fan de vill)



2 kommentarer:

  1. Apelsinbilden är störtkul! Jag tror att Ava och Bebban har samma frisyr :). Hälsa bror din.

    SvaraRadera
  2. glesa tunna tussar? ;)häls häls från brollan.

    SvaraRadera