tisdag 20 september 2011

Mine, mine, mine


Jag läste ett blogginlägg som var inspirerat av ett annat blogginlägg, som var inspirerat av ett tredje blogginlägg. De handlade således om samma sak, nämligen hur bloggandet kan vara en värld att försvinna i där tid och rum slutar existera. Hur det kan vara som meditation eller yoga. Mitt i prick, tänkte jag. Jag hör nämligen också till den skaran som skrev 80-sidiga uppsatser i mellanstadiet och en hel bok i högstadiet. Enbart som avkoppling. Som meditation eller yoga. Så nu tar jag över den här bloggen och gör den till min, där jag kan skriva om allt och inget, men där Ava givetvis kommer ta lika mycket plats som innan.

För att jag gillart så jävla skarpt.



4 kommentarer:

  1. Ni är båda så bra på att skriva så vad ska det bli av AVA? måhända blir hon författare eller nå´t. Farmor

    SvaraRadera
  2. kul! jag kommer att läsa varje dag.

    SvaraRadera
  3. tack! ja hon är i vart fall väldigt förtjust i pennor och tangentbord, så vi får la se...=)

    kul fia! å detsamma =)

    SvaraRadera