lördag 3 september 2011

Babysim De Luxe

Premiären är avklarad. Det började mindre bra, skruttan var trött men vägrade sova. Vi gick ut och det gick inte bättre, somnade 40 min innan det skulle börja. Grattis. Håkan och jag vart nästan osams på kuppen och hade ju givetvis själva en viss anspänning. Håkan hatar simhallar. Jag tycker inte heller det är kul att visa upp min sladdrande bulldeg i offentlighetens ljus. Nåväl. Väl där med nyvaken bebis som inte hann äta är det bara stora barn i poolen och alla småttingar har duschat och gått hem. Vi såg heller ingen instruktör.

Är det fel tid? Har vi missat dag? Hur dåligt minne har jag egentligen numera? Det är försenat får vi veta av en annan pappa, alla kurser har börjat ca 10 min senare. Ok. Men det är ju fortfarande bara vi?

Det visar sig att vi har sån tur att vi får de luxe bada. Helt solo i den härligt varma poolen med solen strålandes in genom de höga fönstren. Ava älskar varje minut! Hon ler stort,skrattar och flörtar med instruktören och plaskar med armar och ben. Njuter.

Vilken hit. Den får fem av fem badankor av oss alla, denna babysimspremiär.


Spänd förväntan.                                              Mest bara spänd. 

                               












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar