söndag 22 januari 2012

Vansinnig trötthet

Det snöade inatt och så här vinterfin var vår portal ut i samhället idag. 




Men jag har haft lite svajj på allmäntillståndet. Blir svag, yr, har en huvudvärk som vägrar ge med sig och mår illa från och till. Nej, jag är inte gravid. Ja, jag är helt säker. Så orken räckte inte till den planerade pulkåkningen idag trots att det snöat så fint. Jag orkade inte fixa en pulka. Men vi promenerade i världens snöfall och kom fram som snögubbar till innebandyn där vi träffade M&M och den obligatoriska gungstunden vart så klart av.









När pappi kommit hem från äventyr i den stora staden fick jag njuta av varm choklad och tina upp under en filt till ett avsnitt av sex & the city. Sen fixades pulkor på ICA och hos farmor. Så nu kan både stora och små åka. I morgon hoppas vi orken räcker till premiäråk!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar