tisdag 31 januari 2012

Strömfel

Det är nåt slags fel på vårt modem. Så nätet funkar inte. Inte för telefoner, paddan eller datorer. Så nu skriver jag på Hökens jourdator, daterad -92, typ. Så vem vet om detta ens blir publicerat. Bilder törs jag inte ens försöka med, tror inte det är lönt. Då brinner väl skiten upp.

Har haft en massa idéer på inlägg idag, men det blir nog inte så mycket av det hela. Svårt att visa Avas nya min utan bild till exempel.

Förutsatt att Håkan blir beviljad semester i juni så har han jobbat sin sista dag på 6 månader. Jag hade tänkt att vi skulle lägga oss i ett bubbelbad med bubbel även i glas, men så har han ju jouren dårå. Så han är på jobbet nurå. Han som jobbat sin sista dag på....ja. Det får bli en annan dag helt enkelt.

Ni märker att jag helt dodgar det här med 100%? Japp. Det blir bra. Så. (har varit på väg att brista ut i hyserisk gråt flera gånger, men hejdat mig, det är ju inte så att det är vår sista dag ihop, vi ska ses varje dag, bara inte lika mycket. Drama queen liksom)

Nu kom gubben hem. Dags för kvällsmys.
Have a good one hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar