måndag 16 januari 2012

Kristallklart

Jag har tidigare nämnt att min utrensning av badrumsskåpet resulterade i en användning av min kära sambos produkter. Vi är i och för sig lite omvända i den här familjen och det har snarast alltid varit så att Håkan inte får ha sina ansiktsprodukter i fred och det är jag som är smyglånarn. När han fick en ny ansiktskräm i julklapp fick jag stränga förhållningsorder: den här rör du inte!

Hur som helst så har jag äntligen köpt en deo. En sån där kristalldeo. Jag vågar inte riktigt ropa hej men efter en svettig dag OCH natt så känner jag inte någon svettdoft alls förrän jag luktar för tredje gången. Det är ett gott betyg. Den doftar inte alls, absolut ingenting luktar den, är helt naturlig och verkar funka! Bra tips!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar