söndag 29 januari 2012

Tack

Jag vill bara passa på att ta tillfället i akt och tacka alla er som läser. Jag gör ju det här för min egen och för min familjs skull, och för att jag tycker det är så förbaskat kul. Men det vore ju direkt löjligt att försöka sticka under stolen med att jag tycker det är vansinnigt kul att ni läser, tar er tid, kanske tittar in ibland, kanske dagligen.

Jag vet inte vilka alla är som läser men när jag får reda på det blir jag barnsligt glad. Jag blev det idag när jag fick ett jättefint meddelande på fejjan från en gammal goding från förr som hittat bloggen av en slump. Jag blev det när en gammal skolkamrat jag inte sett på miljarder år visste varför jag sprang omkring med en plastpåse på foten och när en annan meddelade att hon skulle handla kläder på samma butik som jag. Eller när Lasse och kärmor berömmer mig varje gång jag träffar dom, för bloggandet.

Då blir jag varm alldeles långt in i själen.
Så tack alla ni som läser.
Stort tack.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar