onsdag 1 februari 2012

här kommer alla känslorna på en och samma gång

2011-03-29    11:42:35
det är mycket tjat om sömn och att hon inte sover. men.

härom morgonen vid fem snåret satt jag på sängkanten och såg vår dotter klippa med ögonen och lugnt somna in i sin egen säng efter amning och blöjbyte.

då saknade jag henne och ville plocka upp henne och hålla henne nära.

tårarna rullade nedför kinderna för att hon är så vacker och fin och gullig.

så när hon väl gör som vi vill, så är det inte säkert det är rätt heller. =)

samma sak kände jag när håkan och ava hängde i vardagsrummet en av de första dagarna hemma, för att jag skulle få sova.

då saknade jag dom. undrade vad de gjorde, ville ha dem nära. kunde inte sova.

märkliga och mäktiga känslor i omlopp. 

här kommer alla känslorna på en och samma gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar