onsdag 1 februari 2012

Sömnsnackarn

2011-04-07    09:31:36
igår utmanade jag mina fogar och drog iväg på långprommis (för att vara mig) upp till farmor. det kändes, men inte så farligt ändå.

kändes dock som att någon krossat mitt bäcken lite senare på kvällen, men även det gick över. så jag har hopp om livet.

och så fort jag kommit ut tittade solen fram och det vart helt underbart vårväder. 14 grader och sol!

Ava sov fint på förmiddagen men kom inte till ro under eftermiddagen. så hon vart övertrött, big time! i bilen hem spärrade hon upp ögonen för att inte somna och vaknade efter typ 3 min när vi väl kommit upp i lägenheten. sen tog det henne 1,5 h att komma till ro och somna. då hade hon varit vaken, med undantag för små stunder av sömn, i sex timmar.

vi måste bli bättre på att se till att hon får sova ordentligt när det är dags. annars blir hon sjukt svårsövd vilket inte är roligt varken för henne eller oss.

lilla gumman.

sömnsnackarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar