onsdag 1 februari 2012

Barbabuss

2011-04-18    09:53:28
har haft finbesök i helgen. tony tiger tittade in i fredags eftermiddag, så härligt att ses! Ava fick barbapappa dress och en jättefin klänning.

sen kom brudarna! mina fina söderbönor!det blev lite soppa, bubbel och tjejsnack. nina drog historier så jag höll på att kissa på mig vid flera tillfällen.

på lördag vart det hotellfrukost. Ava fick stanna hemma med pappi.sen drog vi till Sigtuna och tog en burgare i solen på våfflan och sedan lite fika på tant bruns innergård. det vart en latte för Ava. premiär för offentlig amning på cafe. det gick bra. hon spydde så fint.

däremot vart hennes sömn något störd av allt farande. så på kvällen vart det livat. när hon väl kommit till ro och somnat vart det tapas, cheesecake och snick-snack. lovely!

jag kom givetvis i säng lite senare än vanligt och Ava valde att sova lite mindre än vanligt. ungefär varannan timme. så vid sju gick jag och la mig i soffan och så fick håkan ta morgonpasset.

oviljan att sova fortsatte, trots att vi gick på långprommis med vagn, hon fick ligga själv med barbisarna, jag liggammade, la henne på bröstet etc.

hon somnade dock in vid sex, puh, strax innan skrikperioden.

idag har vi tänkt att göra busspremiär och hälsa på uppe i steninge. får se om unga fröken behagar sova något först. annars blir mammi så stressad.

barbabuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar