onsdag 1 februari 2012

Korrespondenten

2011-03-31    09:54:53
det vart ingen föräldragrupp.

det vart lite stressigt när jag bara skulle vila lite med ava som vägrade sova i sin säng, och tvärnitar. sen hittade jag inget att ha på mig som jag kunde tänka mig att amma offentligt i. har som inte gjort det.

det är en sak att hänga ut buk och bröst i välkänt sällis.

men vi tog oss ut! vi spanade in parkerna som finns i krokarna, solade å drack kaffe, såg snödroppar. riktigt najs.

men jag var så fokuserad på att komma ut att jag glömde nåt att sysselsätta mig med. får ta med en bok nästa gång!

sen bar det av mot väsby centrum för att avhjälpa detta klädproblem. gick väl så där. var mest förvirrad, varm å stressad. shoppa med missnöjd bebis, foglossning och stressad karl är inte optimalt.

sista-minuten-shoppade dock två toppar på eurostop, som jag inte provat än och bestämde mig för att hädanefter bara shoppa på nätet.

för det straffar sig. det blir en inne-vilar-dag idag säger fogarna.

ava sov flott inatt med, från 09 till 02. sen vart det stökigare från fem och framåt.

vi har börjat ge henne magdroppar eftersom hon trycker å krånglar så hon blir högröd. jesus, the gas! det luktar inte så farligt, men det låter! får väl erkänna att det nog är ett arv från min sida.

stora tjejen har hunnit bli 5 v och håller på att växa i stlk 62 samt odlar hockeytfrilla. 

korrespondenten 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar