tisdag 20 december 2011

T.Å.N. (obs!bild på den också)

Jag får en fantastisk respons och engagemang över min tå vilket jag tycker är så himla gulligt. Så därför kommer här en statusuppdatering. Jag får fortfarande inte på mig skor, så jag har nu lånat hem Håkans jobbtoffel i hopp om att kunna ha den tillsammans med en tjock socka. Det är nämligen både kallt och blött ute nu med snön som kommit och temperaturen strax över noll.

Den ser inte kul ut men jag är pillerfri! Har man sedan en krypande bebis kring fötterna får man räkna med ett par smällar. Lägger upp en bild och hoppas ni inte svimmar. Så här såg den ut igår.






2 kommentarer:

  1. fick höra talas om din stortå och var ju självklart tvungen att kolla in eländet.... JAG DÖR!!! men nu är det mycket bättre vad jag förstår... tack gode gud för det, eller? kram från nina och tack för julkortet...

    SvaraRadera
  2. hello! ja, sååå skönt att det är bättre, kram till er alla!

    SvaraRadera