måndag 14 januari 2013

Skötväska

Det här med skötväska är ju ett litet kapitel för sig själv. Den här vändan tänkte jag hitta mig någon snygg, inte nödvändigtvis uttalad skötväska, men en läderväska som kan användas som en skötväska och som är tillräckligt snygg för att fortsätta användas efter vagnperioden. Läder slits snyggt och håller länge och då kan man motivera en högre kostnad. En brun vill jag ha. Den måste dock ha en lång rem, eftersom en syskonvagn är lite bredare och jag vill ha någon form av påsmodell, så den inte hänger som en klump mot Avas ben. Jag har än så länge inte stött på någon sådan väska. Däremot några andra.



Den här såg jag för länge sedan och tycker den håller än. OM vagnen vi beställt håller måttet så blir det en svart vagn. Det skulle bli snyggt ihop.




Den här är skitsnygg och i läder och kostar nästan 3 000 kr, inte buy buy, utan bye bye!




Det här är en tänkbar kandidat, enkel klassisk design i läder. Men det blir väldigt svart.





Den här är lite Jenni faktiskt. En liten bubblare. Lite färg, lite glatt, lite kul inför våren, men hur kommer den kännas i höstregnet sen då?

Som vanligt är jag velig. Som vanligt sitter jag och surfar på skötväskor när jag egentligen ska ta tag i bankaffärer dagen till ära. Som vanligt uppskattas input och tips i frågan.


6 kommentarer:

  1. Vi fick låna en tvillingskötväska utav min kusin. Jag var ute efter något fint precis som du MEN här tog vad som är praktiskt över..trots att det inte gått så lång till mellan barnen så hade åtminstone jag glömt hur mycket grejer bebisar behöver! Blöjor, wetwipes, extra kläder, spytrasor mm mm. Plus att den store fortfarande behöver saker! I mitt fall var en stor väska väldigt praktiskt...lite tråkigt kanske..men skönt att ha:) thats my two cents;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag har tänkt på det där jag med, men lite granna ignorerat det faktum att min marimekko är smällfull idag mad avas grejer när vi ska iväg. jag tror inte dessa väskor är såå mkt större ;)

      Radera
  2. Åh, gillar den översta. Var hittar man den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är den snygg? babyshop.se har den fraktfritt =)

      Radera
    2. littlephant heter märket

      Radera
  3. replica bags manila i was reading this f7e87t5o13 replica bags wholesale hong kong replica bags supplier fake hermes k9m83f6s80 replica bags new york read the article i2a87g9m40 replica bags online replica bags in gaffar market

    SvaraRadera