måndag 5 mars 2012

New York, New York!



Hör ni? Frank Sinatra sjunger, min favoritmelodi. Neeeeeew YYYYYooork...!Fick värsta bästa glädjeruset idag lagom till lunch då min syster ringer och berättar att hennes mans företag har införskaffat en läga, i just det ja, The Big Apple!

Ni som hängt med ett tag vet att min drömresa just nu går till New York, helst i juletid.

Men jag kan ta spring in New York any day of the week too! Det som alltid talar emot New York som week-end resmål är den långa flighten för få dagar (eftersom man inte är miljonär) Men nu är det bekymret ur världen. En hel vecka skulle vi kunna stanna för kaffepengar.

Det blir inte den här våren, kanske inte heller den här julen. Men snart så kommer jag sitta där nynnandes New York, New York och sippa champagne!





6 kommentarer:

  1. that's fantastic! Manhattan är great, Long Island kan jag vara without dock.

    SvaraRadera
  2. AaaaaaaAAAAAAAAaaAAAAaAaaaaaHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhh!! Jag kommer att hinna längta ihjäl mig! New york ringer mig ju flera ggr i veckan och ba: När i helvete kommer du??!! Å ja ba: Nästa vår liksom!!! Fattafattafattafatta!!! Vad ska vi ha på oss när vi går på bloomies?? Så mkt planering, så många listor!! ;)

    SvaraRadera
  3. Ska alla ha foundation?!

    SvaraRadera
  4. hahahahahahahahahahahahaha!!!!!! eller hur?! vi får gotta oss i planering, kanske måste se en massa filmer som utspelar sig i new york, i ett enda långt maraton och ha temafester och gå all in på the big apple en tid framöver?

    jag tror att vi måste sy upp klänningar till bloomies!! =)

    SvaraRadera
  5. Lätt att vi ska sy upp klänningar inför bloomies! Och jag tycker att vi ska ge oss själva tillåtelse att go crazy över det här. Släppa fångarna loss det är vår liksom! Det är så ofta jag säger till mig själv: ha inte för höga förväntningar nu så att du inte blir besviken. Screw you FörnuftigaAlex!! Du får fan stanna hemma! CrazyAlex ska till New York, New York!

    SvaraRadera