söndag 21 februari 2016

Sjukstugan fortsätter mot födelsedagsfirande

Ligger som en blöt fläck i sängen och låtsas inte vara så sjuk. Men orkar varken äta eller göra nåt. Man behöver många teckningar när man är sjuk - sa Juni. Den här fick jag av Ava, återigen så härligt glada gubbar så man måste le. Lika glada som hon. Tänk va, min lilla tösabit blir hela fem år i morgon.  Min glada, energiska, snälla, enormt smarta och busiga unge. Som fortfarande helst är nakenfis. Som gick på kalas med långkalsonger under finklänningen idag. Som fortfarande älskar sina köttbullar och makaroner.  Som varje morgon  har räknat ned dagarna till sin födelsedag i en månads tid nu och upplyst mig och hennes far om hur många dagar det är kvar. Som älskar att titta på nicke nyfiken och som helt på eget bevåg flyttat in i sitt rum. Min lilla stora fina Ava. Fem år 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar