onsdag 1 februari 2012

zombie

2011-05-04    10:52:24
hon är så söt när hon sover. själv har jag inte fått mig en blund.

sov knappt nåt i förrgår natt.
gick upp tre i går natt för att vaka. i säng 21.30.
nu i natt har ava och håkan hostat ikapp. jag hade svårt att somna in och hon fick en till andnöd attack.

det är terrorinställning på hostintervallen och jag tror jag är beyond övertrött. har väldigt svårt att komma till ro.

har surfat på sy-bloggar och hittat en massa fint. svårt att välja bara några saker. och välja tyg!

hoppas att ava blir bättre snart så vi får sova. och hoppas vi kommer ut till stugan i helgen. vore så skönt. grilla och dricka lättöl. =)

ett sommarlov gammalt har hon blivit också, vår lilla skatt. 10 v.

nu ska jag försöka vila lite till innan hon vaknar igen.

zombie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar