onsdag 1 februari 2012

v.38+6

2011-02-14    08:46:04
v.38+6

alla hjärtans dag.

otålig.

har inte ens gått v. 39 ut. trodde på den här helgen och hade molande värk fredag kväll och vaknade av onda sammandragningar under lördag natt som höll i sig ett par timmar. men sen har det varit stiltje.

blodtryck ok, om än ngt förhöjt, men ingen äggvita i fredags. ska dit igen idag.

OM jag får på mig ett par skor. mina fötter har förvandlats till två skidbackar. elefantvarning på rikt asså. de ser helt deformerade ut.

men jag har full service av min äskade kråka. som pysslar om mig och stoppar i mig mat och fika, fluffar kuddar, ger mig fotbad, räcker mig remoten, hjälper mig ur soffan, hämtar vatten, masserar filén och pussar på mig.

jag har det jäkligt bra jag.

puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar