onsdag 1 februari 2012

v.38

2011-02-01    11:20:03
v.38

fäääärdig!
nu kan det alltså hända när som helst. fast 1:a gångsmödrar går i genomsnitt över tiden med 8 dagar, så det är bara sitta still i båten.

profylaxandet har det inte blivit mkt med eftersom jag varit klappförkyld senaste veckan. dimman vill liksom inte skingra sig riktigt än. jag hoppas verkligen att det är över snart. håkan kråkan har virus i halsen och låter som chewbacca.

packningen av den berömda väskan har påbörjats, men det är inte mkt man kan packa nu. några ombyten till pyret, pandadräkten håkan fick på farsdag är med.

jag har läst förlossningsberättelser till tusen. det hjälper mig att förbereda mig på allt som kan hända.

nu ska vi fixa babyskyddet i bilen, bunkra lite mat och fika. så tror jag att vi är redo.

eller? 

Polar'n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar