torsdag 16 februari 2012

Work in progress

Det är förberedelser på gång på Brinken.

Det är dags för långväga gäster på lördag. Mor och Mojsan kommer och stannar över Avas ettårsdag! Jag har tagit semester så vi kan fira och umgås ordentligt. Igår kväll var vi och köpte lite presenter till flickebarnet och idag har det handlats mat och städats. Diverse fotoprojekt har slutförts i veckan, resultatet får ni se senare. Och så jobbas det och sovs riktigt dåligt, så jag är hyfsat trött nu kan jag lova. Det ska bli skönt med minisemester. Redan efter två veckors heltidsjobb. Jisses.

Ava pava krånglar med dagsömnen, nu hoppar hon över förmiddagsluren på löpande band och sov till åtta en morgon (brukar vakna strax efter sex, halv sju) och slog sovrekord igår och sov i nästan tre timmar på eftermiddagen. Men då somnade hon inte förrän nio på kvällen också. Det har hon inte gjort sen....jag vet inte när. Gullig som få är hon i vart fall och börjar pipa om jag inte plockar upp henne snabbt nog när jag kommer hem. Hinner inte ens få av mig jackan. Tänk att hon strax blir ett.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar