måndag 27 februari 2012

Mera besök

Vi hade skiftbyte på besöksfronten i fredags, då var det pappa och lillasyster Filippa som kom! Lycka! Ava vart störtförtjust och ville vara hos Filippa hela tiden. Vi var alla lite risiga och far fick feber efter maten. Men vi förberedde kalas, öppnade paket och spelade kort. Tänk vad fint det är att bara få vara tillsammans. Det slog mig när mamma var här också. Tänk vilken lyx att bara få vardagshänga, softa, inte göra nåt särskilt, fast ihop. Jag har inte bott på samma ort som mina föräldrar sen jag var 16 år, med undantag för kortare gästspel över någon sommar. Fantastisk lyx.

På lördag var det kalas och melodifestivalen. Filippa och jag tog en kort shoppingtur också, på söndag förmiddag, en tidig födelsedagspresent.Sen åkte de hem och då fick jag feber igen. Grattis.


Ava fick en hatt, kofta och skor till sin fina klänning.


Filippa och jag dekorerade vardagsrummet. 


Finaste syrran. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar