onsdag 1 februari 2012

fam bricanyl

2011-05-03    07:14:44
efter en natt och dag av dålig sömn hittar håkan knepet att få henne att somna, på en kudde på hans lår, gungandes fram och tillbaka, och genom att hålla in armarna lätt.

tycks vara gungande som gäller nu, då vagn och dans även funkar. borde köpa en vagga.

sen var det dags för den sedvanligt sena middagen. jag tyckte köttbullarna smakade lite konstigt. det tog mig halva måltiden att inse att den var kall. grattis liksom.

håkan tar första passet och jag går och lägger mig. då slår hon till och sover 7h. utan att hosta en gång!

sen vaknar hon och rosslar och hostar och kräks och har sig. men helt hanterbart.

sen vart det oroligare sömn med flera gånger som hon skriker för full hals, men fortfarande sover. tror jag. det är lika svårt att veta varje gång. låta vara eller plocka upp?

nu ligger de här och rosslar på varsin sida om mig. ava sover i amningskudden för att komma upp i högläge.

mina fina. 

fam bricanyl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar