torsdag 31 januari 2013

Vecka 36

Ja, då kliver vi in i baka-färdigt-veckan. Häromdagen kollade vi lite filmer från förlossningen och den absolut mest talande var nog den där jag fått epidural och helt plötsligt pratar och äter och dricker och kläcker att "jag ligger bekvämt för första gånger på jag vet inte hur många veckor." Jo, det är just så att det är svårt att ligga bekvämt just nu. Börjar sakta minnas vad det där stod för. Börjar bli svårt att få på sockor och broddarna också mellan varven. Nu börjar uppladdningen på rikt. När vi storhandlade häromdagen köpte vi hem just-in-case ersättning och blöjor.  Väskan ska packas (igen, vi snodde den till hotellhelgen) och den här gången ska frysen laddas med mat och inte enbart bakverk till alla besök.  Jag hoppas den stannar inne ett tag till så jag hinner ladda lite, känner att jag behöver en mental uppladdning och få boa lite. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar