måndag 28 januari 2013

På kurvan!

I dag var det dags för MVC igen. Jag trodde jag skulle dit förra måndagen och H ringde till och med och avbokade tiden, som jag inte hade. Har lyckats med detta konststycke lite för många gånger den senaste tiden, bokat in min kollegor som ska på samma möte på olika datum och den externa centrala personen på ett tredje (yeaj!), blandat ihop dagarna för en av mina bästa vänners födelsedagsfirande så vi missade det och  missade fotvården. Är allmänt snurrig som det verkar. Framförallt vad det gäller dagar och datum.

Huuuur som helst.

Magmåttet ligger precis på kurvan, blodtrycket bra, inga tecken på havandeskapsförgiftning och kotten har lagt sig, precis som jag misstänkte, med huvudet nedåt och det är inte fixerat, men så gott som. Det tackar vi för!

Har ju haft en ledig måndag idag och från att jag kom hem från mvc tills dess att jag hämtade Ava på förskolan låg jag konstant i sängen och sov, vilade eller läste och är ändå sketa trött. Det börjar kännas nu. För bara någon vecka sedan kändes det löjligt att sluta jobba, nu känns tre dagar till tungt nog. Hyfsad tajming med andra ord. Nu ska jag hitta något sockerhaltigt och slänga mig framför tv.n tror jag.


maggen å jag. 






2 kommentarer:

  1. Svar
    1. tack tack! var lite skeptisk först, men nu känns det bra, nästa gång ska jag testa tipset =)

      Radera