onsdag 23 januari 2013

Tjatmoster

Känns som att alla inlägg handlar om detta just nu, men jag måste ju bara skriva en rad innan jag släcker för kvällen. Natten mot idag trodde jag återigen att det var dags. Vaknade av onda sammandragningar och molande värk. Höll på från och till i flera timmar, ett tag tänkte jag till och med att jag får väl gå och ställa mig i duschen och låta h sova så mkt som möjligt. När jag kvicknade till på morgonkvisten funderade jag på om det var vettigt att gå till jobbet över huvudtaget. Så här i efterhand känns drt som en dröm, för jag har inte haft några som helst känningar under efm och kväll.

Det kommer säkert hålla på så här nu, men ändå inte bli nåt förrän det är dags på rikt. Hoppas dock att det kan schemaläggas till dagtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar