onsdag 27 februari 2013

Gardiner


Tanken var lounge och lite tjockare gardiner med någon slags färg, och framförallt mer gardiner och ända upp i taket. Nära skjuter ingen hare på fortet, men jag tycker det känns bra ändå. Jag orkade inte sy så vi köpte de enda veckbandslängderna som fanns på Hemtex. Skönt att slippa välja för en gångs skull liksom. Det ska till en längd på högersidan. Sen får det nog se ut så där tills jag hittar de gardiner jag verkligen vill ha. 


Strike a pose gullot poserar framför köksgardinerna. Hon är så söt för hon reagerade direkt på gardinerna och hojtade och skrek åt mig att komma och titta i morse. Hon har inte sagt något om att en del av väggen är borta i köket, men gardinerna ser hon direkt. Gårdagens stora underhållning var för övrigt när H skulle stryka gardinerna. Jag skrattade så jag trodde ungen skulle ramla ut av bara farten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar