söndag 17 februari 2013

Alla hjärtans dag

Det var som sagt upplagt för katastrof med en mamma som inte fått sova på många nätter och en liten sjuk Ava. Men jag släppte allt och gjorde det lätt för mig själv. Vi kollade Pippi på rymmen både på förmiddagen och eftermiddagen och åt isglass. Vi låg kvar extra länge i sängen med paddan på morgonkvisten och till lunch kom Håkan hem med mat och presenter. När hon sedan inte alls tänkte sova middag höll jag på att bryta ihop en stund men då valentinfikade vi och min kära karl kom hem två timmar tidigare från jobbet. Med mer presenter! Så jag fick sova en stund. Tvättstugan var bokad till sju på kvällen och inte morgonen, så det slapp jag också. Det vart med andra ord en finfin dag, trots förutsättningarna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar