söndag 30 december 2012

Julgransplundring

 
Ava fick en så fantastiskt fin klänning av moster Alex, Niklas och mormor i julklapp. Jag äääälskar skotskrutigt med röd botten. Försökte till och med beställa samma klänning, fast den var slut i Avas storlek. (100 years ni vet) Så nu bara måste vi ha julgransplundring så hon får använda den snart! Och så älskar hon att dansa räven raskar över isen och andra gamla klassiker. Mormor dansade länge och väl med Ava och Alva på julafton och varenda gång sången och dansen tog slut, skrek Ava hysteriskt glatt och uppspelt "meej!". Eftersom jag spanade in en herrskjorta i samma mönster på Brothers innan jul och stod och ryckte i den bra länge innan jag bestämde mig för att köpa en skjorta jag faktiskt trodde kraxet skulle köpa själv, har denna nu inhandlats via ombud. Tänk vad fina de ska bli, mina gullisar.  



2 kommentarer:

  1. Kom det inga julklappar från FARMOR!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo! så klart! det kom en massa mer klappar, har inte kommit dit än bara =) det kommer mera....

      Radera