onsdag 19 december 2012

bloggeri

Det finns fantastiskt mycket att blogga om just nu, som att jag och ava var ute på snöpromenad i söndags i pyjamas under vinterjackorna och jag hade kaffekoppen med och vi byggde en snögubbe på VÅR baksida. Eller som att vi tände lyktor och ljus och hängde upp mat till fåglarna och gjorde fint häromdagen inför pappis hemkomst. Eller att badrummet faktsikt är färdigt! I morgon bitti får vi börja använda toan. Eller som att jag spenderade en helkväll på Kista centrum och julshoppade och sedan vred mig hela natten för min kropp sa nej, nej, nej, hur tänkte du nu? Eller att vi snittar fem timmar sömn per natt då Lillan fortsatt kliver upp fem på morgonen, eller att jag haft en massa trevligt besök, and so on and so forth.

Det får bli en annan dag.
På återhörande.
puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar