lördag 18 oktober 2014

Storstan

Ava och jag satte oss på pendeln till stöckölm. Tog en snabbvisit i storstan. Jag behövde korsa kommungränsen och ville kolla adventsstake och Ava behövde en ny pyjamas. Så vi gjorde Åhléns city. Eller julavdelningen och leksakerna snarare. Akutbajsnödig vart hon också. Så klart. Det är en naturlag för våra barn, de bajsar alltid när vi är på eurostop tex. Och jag bara måste återigen, bli störd över toaletterna i Sverige. En tia? Jag är väl för fan inte pojken med guldbyxorna heller? Jag använder visa. Punkt. Det sa jag dock inte till toavakten när jag smet in med Ava. Huuuur som helst, så hittade vi ingen pyjamas som dög åt damen, men vi hittade julklänningar! Och Ava valde ut en julgransdekoration till henne och en till juni. Det var en bra eftermiddag. Mycket bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar