söndag 5 oktober 2014

Som en fisk

Idag har Ava och jag besökt den nya simhallen. Juni fick stanna hemma med pappa, Ava förklarade för sin förskolekimpis att pappa inte kunde följa med och passa juni, för han var lite förkyld. Mm, ölsnuva kan vi väl kalla det. Men Ava är ju en riktig liten fisk! I 2,5 timma höll hon låda i vattnet. Mestadels trampandes vatten i stora bassängen med såna där flytmojänger runt magen. Helt själv! Jag är vrålimpad att hon vågade släppa mig med tanke på att hon får panik över vatten i ögonen. Jag vet inte vem som var stoltast över att hon fixade det. Nu har vi fått mersmak och drar dit hela familjen nästa gång. Kul!

2 kommentarer:

  1. Hilfe, vi måste också dit. Bebban frågar och frågar och frågar men jag vill ju egentligen inte. Måste tvinga mig själv bara för hennes skull.

    SvaraRadera
    Svar
    1. knepigt, men hon verkar ha många andra bra vuxna i sitt liv, kanske finns där någon med badsug?

      Radera