torsdag 27 februari 2014

Update

Hua vad jag inte bloggat på länge. Det är rätt mycket annat som rullar runt i huvudet just nu när man börjat jobba igen och så har ju herr ågren knackat på, eftersom jag börjar på heltid på måndag. Men här kommer veckan i korthet:

- Spenderade en av de sista skälvande föräldralediga dagarna med Kinko och barna
- Ava och jag har byggt ett slott av bajs i sandlådan
- Juni håller på att få mer tänder
- Juni hostar och snörvlar och håller halva familjen vaken om nätterna
- Ava är jätterolig just nu och säger så kul saker! Är väldigt mycket stora syster ibland också, "men juuuuni" säger hon och skrattar lite överseende, "sååå kan man ju inte göra"
- Juni har lärt sig stapla Brio clownen
- Juni skakar alltid på huvudet när jag frågar henne saker, nästan jämt. Om hon svarar jakande snurrar hon på händerna i luften.
- det känns vårigt ute fast det är grått och kallt mest, såg gula blommor i gräsmattan idag på väg hem från jobbet
- LCHF går bra, syndade en del i helgen så nu har det stått lite still, men fem kilo minus på vågen för någon vecka sen
- Ava har varit hemma hela veckan, lite hostig men vid gott mod

Jag ska visa bilder från kalasandet och berätta om helgen en annan gång. Den var superkul och intensiv och det kommer följande helger också vara, så vi får välase när vi hörs igen hörni.

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar